Eksklusivt Møde Med Professor og TidIigere Overvismand Michael Svarer

By Klaus Henning Bjerkvold

De makroøkonomiske implikationer af corona-krisen, og hvad du som topleder skal være opmærksom på!

Covid-19 har med stor hast vendt op og ned på mange ting, og samfundsøkonomisk kan vi allerede nu se, at pandemien får betydning på både kort og længere sigt. Men hvad kommer det til at betyde for dig, din virksomhed og organisation?

Det vil vi gerne give dig mulighed for at blive klogere på, og Mercuri Urval har derfor inviteret professor Michael Svarer, Aarhus Universitet som gæstetaler ved et eksklusivt webinar for topledere onsdag den 17. juni kl. 8:30 – 9:30. Her vil Michael belyse de økonomiske konsekvenser af Covid-19, og komme med bud hvordan økonomisk vækst kan genskabes i Danmark. På webinaret får du indsigt i de seneste data, viden og scenarier for dansk økonomi samt inspiration fra andre topledere.

Michael Svarer var indtil 1. feb. 2020 overvismand og er pt. del af regeringens økonomiske task force. På webinaret den 17. juni vil Michaels oplæg og de efterfølgende drøftelser tage udgangspunkt i følgende temaer:

• Hvilke scenarier for de fremtidige vækstudsigter tror økonomer er de mest sandsynlige og hvilke scenarier planlægger virksomhedsledere efter?
  • Hvordan er forskellige sektorer i dansk erhvervsliv påvirket og hvad betyder det fremadrettet for de globale værdikæder?
  • Hvordan har Covid-19 påvirket dansk og udenlandsk økonomi og hvordan tilrettelægges den økonomiske politik, så de kommercielt bæredygtige dele af dansk erhvervsliv kommer igennem krisen?

Efter et oplæg vil der være debat og drøftelser mellem Michael og den eksklusive kreds af topledere, som deltager i webinaret.

Mercuri Urval er vært og facilitator for arrangementet, som tager i alt 1 time.

Tilmeld dig her

Webinaret foregår via Teams. Hvis du ønsker at deltage i webinaret, bedes du venligst tilmelde dig her senest den 16/6-2020.

Vi håber, at du har lyst til at deltage, og ser frem til at høre fra dig. Har du spørgsmål, så er du velkommen til at tage fat Klaus Henning Bjerkvold