• Webinar

Aktuelt webinar 1. december med Professor og tidl. Overvismand Michael Svarer

By Klaus Henning Bjerkvold

De makroøkonomiske implikationer af corona-krisen, og hvad du som topleder skal være opmærksom på – del 2!

2. bølge af Covid-19 er over os, og vil utvivlsomt præge den samfundsøkonomiske udvikling i Danmark og globalt i tiden fremover. Men hvad kommer det til at betyde for dig som leder, din virksomhed og organisation på vej ind i 2021?

Mercuri Urval ønsker at inspirere vores kunder og bidrage med aktuel viden. Derfor har vi endnu engang inviteret professor og tidl. overvismand Michael Svarer som gæstetaler ved et webinar for topledere tirsdag 1. december kl. 8.30, hvor vi kan få indsigt i de aktuelle samfundsøkonomiske analyser, og blive klogere på hvilke udfordringer og muligheder Covid-19 bidrager med. Med 2. bølge over os, vil vi på webinaret både kigge tilbage på de tidligere prognoser, sammenholde dem med de realiserede tal, og ikke mindst vil vi med Michael Svarers hjælp kigge fremad på de udsigter som tegner sig for dansk økonomi og erhvervsliv.

På webinaret den 1. december vil Michaels oplæg tage udgangspunkt i følgende temaer:

• Hvilket økonomisk scenarie fra maj-juni ses realiseret i efteråret – og hvad er positivt og hvad er mest udfordrende med nuværende økonomiske status?
  • Krisen har udmøntet sig meget forskellig afhængig af sektor – ser I en ændring her – og evt. hvilke?
  • Hvilke økonomiske scenarier forventes der for 2021 – og hvad beror disse på?

Efter Michael Svarers oplæg vil du som deltager have mulighed for at stille spørgsmål og drøfte temaerne, og vi ser som altid frem til en aktiv deltagelse.

Mercuri Urval er vært og facilitator for arrangementet, som tager i alt 1 time.

Tilmeld dig her

Webinaret foregår via Teams og du kan tilmelde dig via linket her senest den 30. november.

Vi håber, at du har lyst til at deltage. Har du spørgsmål, er du velkommen til at tage fat din faste samarbejdspartner hos Mercuri Urval eller på mail til info.dk@mercuriurval.com